Παρτέρι Συμπερίληψης για εμποδιζόμενα άτομα

“Στη φύση δεν υπάρχουν διακρίσεις”
Στα πλαίσια του μνημονίου συνεργασίας με τον ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, οι σπουδαστές εργάστηκαν με γνώμονα την ανεμπόδιστη πρόσβαση σε έναν “Ελληνικό Κήπο” δημόσιου ή ιδιωτικού χαρακτήρα προκειμένου οι συμπολίτες μας με κινητικές δυσκολίες να απολαμβάνουν τις ευεργετικές ιδιότητες της κηπουρικής (Ηealing Gardening).
Αφορμή στάθηκε η συνεργασία του ΔΙΕΚ ΑΤΤΙΚΗΣ  με το ΣΙΚΙΑΡΙΔΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ με απώτερο στόχο την κοινωνική συμπερίληψη η οποία αποτελεί και ουσιαστική επιδίωξη για μία κοινωνία ισότιμη για όλους τους ανθρώπους, σεβόμενη κάθε μορφή διαφορετικότητας, σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής.
Το παρτέρι σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τους σπουδαστές του Δ’ Εξαμήνου του ΔΙΕΚ ΑΤΤΙΚΗΣ – ΚΤΗΜΑ ΣΥΓΓΡΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ  και το αισθητικό του αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε  με τις αισθητικές παρεμβάσεις   της αποφοίτου της Σχολής ΕΠΑΣ ΣΥΓΓΡΟΥ και χαράκτριας Βανέσσας Τουζλούκωφ και της διακοσμήτριας – ζωγράφου Μάνιας Μπότση προσδίδοντας μία επιπλέον πινελιά αγάπης στο έργο.
Εμείς με μεγάλη χαρά επισκεφτήκαμε τις υπέροχες εγκαταστάσεις του ΔΙΕΚ ΑΤΤΙΚΗΣ – ΚΤΗΜΑ ΣΥΓΓΡΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ για να δούμε το εκπληκτικό έργο των φοιτητών, να περάσουμε χρόνο μαζί τους και με τη βοήθειά τους να κάνουμε διάφορες δραστηριότητες κηποτεχνίας.
Όταν φτάσαμε οι φοιτητές μας υποδέχτηκαν με ένα όμορφο τραγούδι όπου και τραγουδήσαμε όλοι μαζί!
Μας βοήθησαν να φυτέψουμε 3 πανέρια με βιολογικά αρωματικά φυτά, τα οποία μας έκαναν δώρο να τα πάρουμε να στολίζουν το σπίτι μας, το Σικιαρίδειο Ίδρυμα, μάθαμε να αναγνωρίζουμε τα αρωματικά φυτά, βγήκαμε στον κήπο και κάναμε μεταφύτευση, πάντα με τη βοήθεια των φοιτητών και των εκπαιδευτών και κλαδέψαμε ανθισμένα δενδρολίβανα και τα βάλαμε σε λάδι ώστε να βοηθήσουμε στην δημιουργία θεραπευτικού λαδιού που θα γίνει σε λιγο καιρό με την εκχύλιση του.
Περάσαμε υπέροχα όλοι μαζί! Ήταν μια μέρα γεμάτη χαμόγελα, ενέργεια, ήλιο και φύση!
Η βέλτιστη δυνατότητα πρόσβασης στην κηποτεχνία και τα θεραπευτικά της οφέλη, εξασφαλίζει την ισότιμη εξυπηρέτηση εμποδιζόμενων ατόμων, ώστε να εκπαιδευτούν, να ψυχαγωγηθούν ακόμα και να εργαστούν άνετα μέσω της λειτουργικότητας και της αυτονομίας.